zaterdag 13 september 2008

Aanschuiven graag


Een drukke Ryanair vlucht was geannuleerd.

Een hostess was bezig met het herboeken van een lange rij passagiers. Plotseling duwt een boze passagier zich zijn weg naar haar desk.

Hij gooit zijn ticket op de desk en roept: “Ik MOET op deze vlucht zitten en het MOET eerste klas zijn!!!.”
De hostess antwoordt hierop rustig: “Het spijt me meneer, ik zal u met veel plezier helpen, maar ik moet eerst deze mensen helpen. Als u dus achteraan aanschuift dan zal ik u straks met veel plezier helpen."
De passagier was niet onder de indruk. Hij vroeg zeer luid, zodat de andere passagiers hem konden horen : “HEEFT U ER ENIG IDEE VAN WIE IK BEN?!!”

Zonder aarzelen nam de hostess glimlachend haar intercom microfoon : “Mag ik uw aandacht alstublieft,” weergalmde haar stem door de volledige vertrekhal, “we hebben een passagier aan Gate 14, die niet weet wie hij is. Wie hem kan helpen om zijn identiteit terug te vinden, gelieve naar Gate 14 te komen!”

Terwijl de mensen in de rij achter begonnen te (glim)lachen, liep de man hoogrood aan, staarde naar de hostess en riep: “FUCK YOU!!!”

Zonder verpinken lachte ze en zei: “Het spijt me, meneer, maar daar moet u OOK voor aanschuiven...”

Geen opmerkingen: