zaterdag 26 september 2009

Foutje


Een stel besloot op vakantie te gaan naar een strand aan de Caribische Zee in het hotel waar zij 20 jaar geleden op huwelijksreis waren.
Vanwege arbeidsproblemen kon de vrouw niet direct mee met haar man, en zou een paar dagen later aankomen

Toen de man aankwam in het hotel, zag hij dat er een computer met internetverbinding aanwezig was. De man besloot een email aan zijn vrouw te sturen. Hij tikte echter één letter verkeerd in het adres

De mail kwam terecht bij een weduwe die net terug kwam van de begrafenis van haar man.
Haar zoon vond zijn moeder op de grond naast de computer.
Op het scherm las hij:

"Lieve vrouw,
ik ben goed aangekomen.
Waarschijnlijk zul je je verwonderen vanwege dit bericht via de email, maar er is hier een computer, en men kan boodschappen sturen naar geliefde personen.
Bij mijn aankomst heb ik me ervan verzekerd dat alles is voorbereid voor jouw komst aanstaande vrijdag
Ik wil je snel zien, en hoop dat je reis net zo rustig zal verlopen als de mijne.

P.S. Neem niet teveel kleren mee, want hier is er een helse hitte!!!!!
Tot vrijdag schat!!!"

Geen opmerkingen: